מדרסים ברמת גן

שירות יחודי ואיכותי.

צפו בסירטון הקצר שהכנו עבורכם כדי לראות את השירות המדרסים החדש אשר פועל ברמת גן ומחולל מהפך בעולם המדרסים .

מדרסים ברמת גן

מדרסים אורתופדים ברמת גן

רן אורתופדיה , טכנאי מדרסים מוסמך שמגיע עד אליכם לביצוע בדיקה מקיפה למדרסים ברמת גן . הבדיקה כוללת סריקה ממוחשבת בזמן הליכה עם מיכשור סריקת רגליים מתקדם טכנולגית . המשטח יודע לזהות את צורת ההליכה , איזורי הלחץ השונים, ועוד מגוון פרמטרים בתחום כף הרגל .

מדרסים מותאמים לפי סוג כף הרגל והמכון מייצר בעבודת יד מדרסים לפי מידת גבס בשלל סוגים , מדרסים לסופורט , מדרסים לדורבן, מדרסים לחולי סכרת , מדרסים לסובלים מכאבי גב , מדרסים לפלטפוס ועוד .

רן אורטופדיה

איך בודקים צורך למדרסים ברמת גן?

מדרסים ברמת גן זה קל , מתקשרים ורן אורתופדיה מגיע עד אליכם לביצוע בדיקה מקיפה של כף הרגל שלכם ויציע לכם את המדרס אשר מתאים לכף הרגל היחודית שלכם ! .

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו.

דניאל ניר
דניאל ניר
2023-07-26
לפני חצי שנה רן הכין לי את המדרסים לקח חודש של התאמות ולאחר חמישה חודשים של שימוש האפקט מורגש. עבודה מצויינת, בן אדם מצויין ושרות מצויין לא פחות. תודה רבה לך רן
Anat Bar
Anat Bar
2023-07-18
הזמנתי מדרסים לפני מעל חודשיים אצל רן. המטרה היתה מניעת התפתחות יבלת לחץ. עד כה אני מרגישה מצוין, המדרסים נוחים ואין יבלת שמאוד פגעה באיכות החיים שלי. השירות של רן נעים , זמין מאד וגם המחיר טוב.
Oren H
Oren H
2023-06-03
תודה לרן אורתופדיה שעזר לי מאוד בתהליך טיפול בכאבים ברגליים ע״י בניית מדרס מותאם לרגל שלי. הכלב אכל לי את המדרס ורן תיקן לי את המדרס ללא עלות נוספת! שירות 10! ממליץ בחום
sharon serbi
sharon serbi
2023-05-07
שירות מצויין
בר גרזי
בר גרזי
2022-12-10
רן עזר לי מאוד עם הבעיות האורתופדיות שלי וקיבלתי מוצר ברמה גבוהה מאוד. היה סבלני והסביר לי את הבעיות האורתופדיות ואיך מטפלים בהם. ממליץ מאוד
Hope Yentis
Hope Yentis
2022-12-09
מקצועי, מנומס ובעל שירות אדיב. מקשיב לבעיות וממליץ איך לפעול לפיהם, לא מנסה למכור את המוצר היקר ביותר, אלא מתאים את המדרסים לבעיות שלך
נועה ברדה
נועה ברדה
2022-11-15
לפי המלצת אורטופד הבת שלי היתה צריכה מדרסים, פניתי לחברת רן אורתופדיה, הגיע אלי הביתה לעשות לבת שלי התאמה של מדרסים, קיבלנו יחס מקצועי, אנושי עם הרבה סבלנות, אפילו עזרו לי בפרוצדורה מול קופת חולים לקבלת החזר. המדרסים עזרו מאוד לבת שלי וההליכה שלה התחילה להתייצב. ממליצה בחום ואהבה.
שלומי בולטין
שלומי בולטין
2022-11-11
ממליץ בחום. אחרי שנים שסבלתי מכאבים בגב וכאבים בעמידה ממושכת, הגעתי לבדיקה והתאמת מדרסים. אחרי כמה שבועות של שימוש במדרסים כאבי הגב ירדו באופן משמעותי, והכאבים בעמידה נעלם לגמרי.
אידן אור גיא
אידן אור גיא
2022-10-28
רכשתי מדרסים אצל רן, השירות מעולה ! הבנאדם זהב והחיים שלי השתפרו באיכות מדהימה!

סריקת כפות רגליים בטנולגיה מתקדמת.

כיום המכון משתמש בטכנולגיה ממומחשבת לאיבחון מדרסים ע"י משטח סנסורים מהמתקדמים בעולם .

המשטח יודע לזהות את צורת ההליכה , איזורי הלחץ השונים, ועוד מגוון פרמטרים בתחום כף הרגל . לאחר איבחון של כל הנתונים אני מציע ללקוח את סוג המדרס המתאים לו , סוגי החומרים , רמת הקושי וסוג הבסיס אשר יתאים לכל הנתונים .

אחריות מקיפה עד לפתרון הבעיה .

אחד הנושאים שאנחנו נותנים להם דגש ברן אורתופדיה הוא המעטפת הטיפולית. סובלים מכאב? אנחנו לא סתם מוכרים מדרסים, האחריות שלנו כוללת מענה שלם עד לפתרון הבעיה בכף הרגל לפי הנחיות הרופאים האורתופדים. אנו מומחים בפיתרון לבעיות הדורבן בכף הרגל , יבלות עור קשות, כאבים במסרקים , פלאטפוס ועוד.