מדרסים בהתאמה אישית

מעבדת מדרסים אצלכם בבית

היום נסקור את נושא התאמת מדרסים בבית הלקוח . נענה על השאלות המרכזיות בינהן : מהן היתרונות הבולטים של שירות התאמת מדרסים בבית ? למי השירות יכול להתאים ? כמה זמן תהליך איבחון כפות הרגליים לוקח מרגע האבחון ועד קבלת המדרסים ? האם האבחון כפות רגליים בתנאי בית יכול להיות מקצועי ? בדיוק על שאלות אלו אענה וארחיב במאמר זה כדי לאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה והמושכלת לפני רכישת מדרסים בהתאמה אישית.

התאמת מדרסים בבית הלקוח – למי השירות מתאים?

השירות מתאים לכל פלחי האוכלוסיה . בין אם יש לכם הורים מבוגרים שאינם יכולים \ רוצים לצאת מהבית עקב קשיי הליכה ובעיות אורתופדיות שונות ואתם רוצים לקהל עלהם ולדאוג שמדרסן מומחה יגיע לאבחן אותם בביתם ללא צורך נסיעה למכון האורתופדי . בנוסף השירות יתאים לקהל גיל הביניים-צעיר, שעובדים עד שעות מאוחרות \ אנשי עסקים שלא רוצים "לשרוף" חצי יום בנסיעות כדי להגיע בזמני הפעילות של המכונים . בקיצור – השירות בהחלט יכול להתאים לכם !.

האם אבחון כפות רגליים הוא מקצועי בבדיקה ביתית?

כמו כל שירות שתרצו לקבל במגוון התחומים המקצועיים שקיימים – איכות השירות\המוצר תקבע על פי רמת הוותק , ההכשרה והמקצועיות של בעל המקצוע אליו אתם פונם לקבל שירות. לכן צריך וחשוב לוודא שאכן נותן השירות שלכם הוא מומחה בעל וותק בתחום האבחון כפות הרגליים וייצור מדרסים! בנוסף מומלץ לבדוק האם המדרסן עבר הכשרה כל שהיא בנושא, ואם כן מהי? מדרסן מומחה צריך להצליח תוך מספר בדיקות פשוטות לקבל סקירה מלאה של כף רגלכם . על ידי בדיקת מנח כף הרגל בכמה אופנים , בדיקת לחצים של כף רגלכם ובדיקת איזון הגוף – המדרסן צריך לקבל תמונת מצב מלאה של הסימפטומים אשר גמרו לכאבים שמטופל מתלונן עליהם (דורבן בעקב , יבלות בכף הרגל , כאבים בכריות הרגל ועוד)ומתוך כך לדעת על איזה סוג מדרס יהיה הכי מתאים לטיפול בבעיה.במידה והגעתם לאחר בדיקת אורתופד המדרסן צריך לדעת לקרוא את ההמלצות הרפואיות של רופא האורתופד ולפיהם להחליט על איזה סוג מדרס להתאים לכם כדי לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר .

יתרונות בולטים של התאמת מדרסים בבית הלקוח

אם תשאלו אותי , היתרון המרכזי של התאמת מדרסים בבית הלקוח הוא הנוחות! כן גם לכם מגיע להתפנק ! – לחסוך את ההגעה , חיפוש החנייה והפעלת הפנגו וכמובן התורים.

הרבה יותר נוח פשוט להזמין איש מקצוע ישירות אילכם לבית בשעות הנוחות לכם . בנוסף לכך אנחנו ברן אורטופדיה מגיעים עד אליכם עם מעבדת הליכה נייידת שנפרסת ממש בתוך סלון ביתכם ומבצעים בדיקה יסודית וללא הפרעות מצד גורם שלישי.

כמו שהורחב בפיסקה העליונה השירות מתאים מאוד לאנשי הגיל השלישי אשר בשבילהם יצאה למכון אורתופדי יכולה להיות מבצע מסובך של תיאום עם ילדהם או לאנשים שיודעים לנהל את זמנם בצורה יעילה ורוצים לחסוך את היצאה מהבית או המשרד .

בדיקת מדרסים בבית הלקוח – כמה זמן התהליך לוקח?

כדי להבין כמה זמן לוקח הליך התאמת מדרסים בבית הלקוח מתחילתו ועד סופו , נתמקד לרגע בנקודת ההתחלה של התהליך וממנה נמשיך ונעבור על השלבים המתבצעים זה אחר זה . החל מרגע שיחת הטלפון לנציג השירות ועד לקבלת המדרסים בבית הלקוח על ידי מדרסן מומחה.

מרגע שנציג השירות מקבל את ההזמנה להגעה לאיבחון של כפות רגליים לשם יצור מדרסים בהתאמה האישית ישנם ארבעה שלבים מרכזיים בתליך שאנחנו ברן אורטופדיה מבצעים:

1.אבחון כף הרגל ע"י סריקת סנסורים, בדיקת מקצועית של כף הרגל הכוללת הליכה על משטח ההליכה המתקדם בעולם ולאחר מכן אביחון פרטני של כף הרגל שבסופו נלקחת מידה של כפות הרגליים לשם התאמת מדרסים לפי מידת גבס (אפשרות לקניית נעל מתאימה במקום).

2.חזרה של המדרסן למעבדה להכנת תבנית גבס ויצור המדרסים על פי מידת הגבס מותאמים אישית לכף הרגל .

3.התאמת המדרסים לנעלי הלקוח , שיוף מדוקדק של המדרס כך שיוכל להכנס לכל נעל מתאימה בקלות ובהתאמה מקסימלית.

4.חזרה אל בית הלקוח לקבלת המדרסים והדרכה \ מפגש במעבדה להדרכה על אופן ההדרגה של שילוב המדרס החדש בחיי היום יום ונתינת המדרסים .

התהליך מרגע לקיחת המידה ועד קבלת המדרס ינוע בדרך כלל בין שבעה ימי עבודה ועד ארבעה עשר ימים תלוי בלחץ העבודה במעבדה וזמן יבוש הגבס .

בדיקת מדרסים בבית הלקוח – ברן אורטופדיה:

אתם לא מתחייבים – במידה ולא ימצא צורך במדרס  \ לא תהיו מעוניינים לקיים עסקה . לא תחוייבו .

הכר את המומחה : שמי רן כהן – מומחה ביצור מדרסים בעבודת יד ואבחון כפות רגליים ממוחשב ופרונטלי, בעל תעודות הסמכה של אוניברסיטת ת"א ובעל וותק של שנים בייצור ואבחון כפות רגליים. מעבר לידע המקצועי שרכשתי עם השנים – אני אוהב את המקצוע הייצרה ושילוב טכנולגיה עם עבודת יד– אין דבר שגורם לי סיפוק גדול  מאשר לראות את הצלחת הטיפול והורדת הכאב אצל המטופלים והיותם מרוצים מהמדרסים שאני מייצר. הקווים אשר מובילים אותי במהלך העבודה הם : שירות בסבלנות ואמונה ומאה אחוז מקצועיות .

פנו אלינו עוד היום על מנת להתאים מדרסים במיוחד עבורכם, ותהנו משירות אדיב ועבודה מקצועית.